Jak reklamovat zboží?
Reklamace vadného zboží
Pro urychlení reklamačního procesu doporučujeme vyplnit reklamační list.
Reklamované zboží můžete společně s vyplněným reklamačním listem doručit:
-
osobně na některou z našich prodejen
-
prostřednictvím dopravce - na adresu sídla společnosti s těmito údaji:
-
SEVT, a. s. - Reklamace
-
Pekařova 4
-
181 06 Praha 8 - Bohnice
O průběhu vaší reklamace vás budeme informovat pomocí e-mailové komunikace.
Chybějící zboží v balíčku
-
kontaktujte nás na e-mail: reklamace@sevt.cz
-
do e-mailu uveďte číslo objednávky a SEVT kódy chybějícího zboží
Dorazilo jiné zboží
Vrácení zboží
-
osobně na některé z našich prodejen
-
prostřednictvím dopravce - na adresu sídla společnosti s těmito údaji:
-
SEVT, a. s. - Reklamace
-
Pekařova 4
-
181 06 Praha 8 - Bohnice
Podrobné informace v rámci reklamací, si můžete přečíst
zde.