Jak reklamovat zboží?


Reklamace vadného zboží

Pro urychlení reklamačního procesu doporučujeme vyplnit reklamační list.

Reklamované zboží můžete společně s vyplněným reklamačním listem doručit:
  • osobně na některou z našich prodejen
  • prostřednictvím dopravce - na adresu sídla společnosti s těmito údaji:
    • SEVT, a. s. - Reklamace
    • Pekařova 4
    • 181 06   Praha 8 - Bohnice
O průběhu vaší reklamace vás budeme informovat pomocí e-mailové komunikace. 

 

 

Chybějící zboží v balíčku

  • kontaktujte nás na e-mail: reklamace@sevt.cz
  • do e-mailu uveďte číslo objednávky a SEVT kódy chybějícího zboží
     
 
Dorazilo jiné zboží
 
Vrácení zboží

Nepoužité zboží můžete vrátit do 14 dnů.

Pro vrácení zboží prosím vyplňte formulář o odstoupení od smlouvy.

Vracet zboží můžete:
  • osobně na některé z našich prodejen
  • prostřednictvím dopravce - na adresu sídla společnosti s těmito údaji:
    • SEVT, a. s. - Reklamace
    • Pekařova 4
    • 181 06   Praha 8 - Bohnice


Podrobné informace v rámci reklamací, si můžete přečíst zde.